Visszaküldés és visszatérítés

Visszaküldés és visszatérítés témakörei:

Termék visszaküldés folyamata 
Mennyi ideig tart a visszatérítés feldolgozása?
Sérült áru esetén a teendők
Nem jár a visszatérítés

Visszaküldés és visszatérítés az rokalakastextil.hu webáruházban

Termék visszaküldés folyamata

  1. Megrendelés törlése
    Minden megrendelés törölhető, amíg a szállítást nem indítottuk el. Ha megrendelését törölni vagy módosítani szeretné vegye fel velünk a kapcsolatot. Ha a szállítónak átadtuk az árut, azaz a szállítási folyamat elindult, akkor a megrendelést már törölni nem tudjuk, akkor kérjük, a visszaküldési folyamatot kövesse.
  2. A visszaküldés – az rokalakastextil.hu visszatérítési feltételei:
    A kézbesítéstől számított 14 naptári napon belül visszavesszük a terméket, ha meggondolta magát. Visszaküldés esetén a küldés költségeit minden esetben a vevő állja. Visszaküldésnél megadandó adatok:
    • Az internetes rendelési számot, vagy egy rendelési azonosítót
    • A megvásárolt termék azonosítóit – cikkszám, név, színkód, ár
    • A vásárlás azonosítóit – számla szám, rendelés szám
    • Az Ön bankszámlaszáma – ahová a visszautalás megtörténhet
    • Egy telefonszámot, amelyen elérhetjük Önt.
    • Azt az időszakot, amikor a felhívhatjuk.
    • A visszatérítéshez küldjön írásban egy üzenetet az Elérhetőség oldalon megtalálható elérhetőségeken. (SMS, vagy email)

Mennyi ideig tart a visszatérítés feldolgozása?

Amikor az áru visszaérkezett a ROKA üzletébe, feldolgozzuk. Várjon 5-7 munkanapot, hogy a visszatérítés megérkezhessen a számlájára.
A visszatérítés megérkezésének ellenőrzése:
– letelt az 5-7 munkanap hogy a visszautalást elindítsuk
– a számlavezető bankjánál ellenőrizte az utalás beérkezését és nem talált a ROKA Kft.-től érkezett összeget
– jelentkezzen az Üzletünkről oldalon megtalálható elérhetőségeken. (SMS, vagy email)

Mi történik, ha hibás vagy sérült árut kapott?

Ha nemmegfelelőséget talál, ha problémákba ütközik jelentkezzen az Elérhetőségeink oldalon megtalálható elérhetőségeken. (SMS, vagy email)

Nem jár visszatérítés ha

- az árut nem a webáruházban online rendelte meg.
- rendeléskor rossz szállítási címet adott meg, és így az árut nem Ön kapta meg.
- vismajor helyzetek, egyéb kivételes körülmények, melyek nem róhatóak fel a webáruháznak.

visszatérítés folyamata

Szavatosság és visszavétel az EU szabályai szerint